loading...
به روز ترین سایت کشتی کج
مهدی بحرانی بازدید : 108 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)




» نتایج کامل ماندی نایت راء 12 مارس 2012:

شوء ماندی نایت راء این هفته بامداد امروز در کلیولند، اوهایو برگزار شد و 5 مسابقه نیز در آن برگزار گردید. استوری دراک و جان سینا با حضور راک با شخصیت رپری خود و کنسرت راک در مین اونت شوء ادامه پیدا کرد. همچنین داور ویژه بازی حساس در رسلمنیا با آندرتیکر روبه رو شد و صحبت های عجیبی رد و بدل شد. بازگشت برودس کلای پس از چند ماه دوری از تلویزیون و فاش کردن حقایقی از زندگی پانک توسط جریکو از مهم ترین اتفاقات شوء امروز بود. در ادامه مطلب می توانید شاهد مشروح نتایج کامل راء امروز باشید.
پروموی ابتدای شوء: در ابتدا کریسچن در رینگ حضور دارد و قرار است سری دیگری از برنامه "د پیپ شو" را اجرا کند. وی در ابتدا اشاره ای مسابقه بزرگ 12 نفره میان نمایندگان تدی لانگ و جان لورینایتیس در رسلمنیا میکند. وی ادامه داد: جنرال منجر برنده در این بازی تبدیل به جنرال منجر هر دو برند راء و اسمکدان خواهد شد. سپس کریسچن، به جان لورینایتیس خوش آمد گفت و از وی دعوت کرد که به رینگ بیاید. جانی همراه با دستیارش، دیوید اوتانگا به رینگ آمد و به کریسچن بابت بازگشت به WWE خیرمقدم گفت! سپس گفت: این یک افتخار برای من و اوتانگاست که در این برنامه حضور پیدا کردم. سپس کریسچن گفت: مهمان بعدی، افتخار ندارد و در همین جا تدی لانگ را معرفی کرد و لانگ همراه با آکسانا وارد رینگ شد. در ادامه کریسچن به دادن توضیحاتی درباره درگیری های گذشته دو جنرال منجر پرداخت و سپس بازنده بازی و کسی که از منجری استعفا خواهد داد را لانگ معرفی کرد! کریسچن به دفاع از لورینایتیس پرداخت و او را لایق منجری هر دو برند خواند. در حالی که درگیری لفظی میان لانگ و کریسچن، کم کم در حال شکل گرفتن بود، جانی گفت: در صورتی که تیم من در رسلمنیا برنده شود، یک تایتل شات به کریسچن برای کسب تایتل قهرمانی سنگین وزن جهان خواهم داد. کریسچن نیز گفت: زمانی که این فرصت نصیبم شود، دیگر با شکست روبه رو نخواهم شد! امشب سعی میکنم که هر طور شده به عضویت تیم جانی در بیایم. در اینجا، لورینایتیس، تی شرت کریسچن را بالا گرفت که لانگ گفت: کریسچن، بیش از حد در پیپ شو حرف زده و باید خودش را برای امشب آماده کند که جانی گفت: نمیخواهم او امشب کشتی بگیرد چون هنوز کاملا بهبود نیافته است! لانگ نیز گفت: کریسچن چه قادر باشد یا نباشد، امشب و هم اکنون باید با دیوید اوتانگا مسابقه بدهد که اوتانگا گفت: من با جدیدترین عضو تیم لانگ، کوفی کینگستون مسابقه خواهم داد!

مسابقه اول: دیوید اوتانگا در مقابل کوفی کینگستون .............. برنده مسابقه: کوفی کینگستون
کوفی در حالی که سانتینو مارلا را نیز در کنار خود میدید، موفق شد با زدن ترابل این پارادیس کار را تمام کند.


مسابقه دوم: ایجی در مقابل نیکی بلا.............................. برنده مسابقه: ایجی
بری یک اسلم را دور از چشمان داور به ایجی زد اما ایجی ناگهان با یک رول آپ موفق به پین شد.
» پس از پایان بازی، دنیل برایان به رینگ آمد و به ایجی تبریک گفت و اعلام کرد که راهش برای قهرمانی هموارتر شد!


مسابقه سوم: کودی رودز در مقابل د گریت کالی................... برنده مسابقه: کودی رودز
رودز موفق شد با یک میسل دراپ کیک و سپس بیوتیفل دیاستر برنده بازی لقب گیرد.


پروموی رندی اورتن:
در ادامه شوء، رندی اورتن در رینگ حضور پیدا کرد و پس از پخش صحنه هایی از راء گذشته و ترسیدن وی از آتش کین، وی گفت: در چند هفته گذشته احساس کردم که کین قصد شکار مرا دارد! ما هر دو در حال رفتن به یک مسیر هستیم و آن، نابود کردن یکدیگر است. قبل از اینکه آن اتفاق ها بیفتد، میخواهم بدانم که چرا کین، مرا انتخاب کرد. او جان سینا نیست. من، نفرت را در آغوش نمی گیرم بلکه نفرت قصد در آغوش گرفتن من دارد! این چیزی است که کین، خواستار آن است. من میخواهم که کین بیاید و دلیل کارهایی که تا به حال انجام داده است را توضیح بدهد. در اینجا آتش کین زده شد و او به استیج آرنا آمد. کین گفت: اگر توضیح زیادی بدهم، این حقیقت که اورتن در ناشناخته ها زندگی میکند، برملا میشود!! سپس ویدئویی از تابستان گذشته و مسابقه کین و اورتن که استریت فایت بود و اورتن با یک RKO برنده شد، پخش شد. کین گفت: این 22 جولای 2011 بود. این، مرا یاد به آنچه تبدیل شده بودم، می اندازد. من به یک شخصی رنجور و بدبخت تبدیل شده بودم. کسی که دست اورتن را تکان داد و با او تگ شده بود، از بین رفته است. حال یک هیولا جایگزین آن شخص شده است، هر چند این سفر هنوز کامل نیست! من میخواهم زمانی مشخص، اورتن را به طور کامل نابود کنم. سپس اورتن با کنایه زدن به کین گفت: بسیار روشنگر بود! هم اکنون او می تواند دهان خود را ببندد و به رینگ بیاید و آنچه را که میخواهد تمام کند، آغازش را ببیند! کین به سمت رمپ و رینگ آمد اما در میان راه منصرف شد و ایستاد! کین گفت: کشتار اورتن باید در جائی مناسب باشد که وی درد و رنج نکشد. وقتی که اورتن به پایان میرسد، من وارد بزرگترین مرحله ممکن میشوم. من میخواهم این مرگ بزرگ در رسلمنیا اتفاق بیفتد! در اینجا انفجاری صورت گرفت و ناگهان کین غیب شد و اورتن به رمپ آرنا خیره شد!


مسابقه چهارم: بیگشو در مقابل درو مک اینتایر..................... برنده مسابقه: بیگشو
» قبل از شروع بازی، مک اینتایر اعلام کرد که لورینایتس یک فرصت دیگر به او داده است که لانگ قبول کرد!
هورنسواگل حواس مک اینتایر را پرت کرد و بیگشو نیز با اجرای WMD وی را ناک اوت کرد.


مسابقه پنجم: یوشی تاتسو در مقابل مارک هنری................. برنده مسابقه: مارک هنری
هنری خیلی سریع پس از زدن پاوراسلم، ورلد استرانگست اسلم را اجرا کرد و موفق به پین فال شد.


مسابقه ششم: شیموس در مقابل کریس جریکو................... برنده مسابقه: کریس جریکو
» قبل از شروع بازی، کریس جریکو در رینگ حضور پیدا کرد و صحبت هایی که در راء قبل در مورد سی ام پانک درباره پدر وی و الکلی بودنش زده بود را مجددا تکرار کرد.
در اواخر بازی، دنیل برایان همراه با ایجی وارد آرنا شد و شیموس هم به بیرون رینگ رفت. در حالی که داور در حال هشدار دادن به وی بود، ناگهان برایان یک دراپ کیک دور از چشمان داور به وی زد و با بازگشت جریکو به رینگ، 10 شماره داور به اتمام رسید و جریکو با قانون کانت اوت برنده بازی اعلام شد.
» پس از پایان بازی، شیموس با عصبانیت، برایان را تعقیب کرد اما هنگامی که به رمپ رسید، برایان از آرنا فرار کرده بود و شیموس با ایجی روبه رو شد. در همین حین کریس جریکو در گوشه رینگ در حال خوش حالی بود که شیموس وارد رینگ شد و یک بروگ کیک به او زد و شوء اسمکدان با پخش تم سانگ شیموس به پایان رسید!

کلمات کلیدی : smackdown ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین و تازه ترین خبر های کشتی کج WWE و TNA IMPACT
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مسابقه راک و جان سینا را چه کسی میبرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 10,271